خرید همانطور که قبلاً بود دیگر نیست. فروشندگان عمده مانند میسی ، سپهرا ، نایک ، اپل ، اولتا ، آدیداس و بسیاری دیگر در تلاش برای مهار شیوع covid-19 به مدت نامحدودی تعطیل شدند. فقط داروخانه ها و فروشگاه های مواد غذایی باز است. اما خرید ، مانند یوگا ، ساعتهای شاد و جلسات کاری ، اکنون فعالیتهایی برای خانه است ، به طور موقت منظره را تغییر دهید و مارک ها را به صورت جزئی برای نحوه تنظیم تنظیم کنید. بر بقای آنها ضروری است که از مردم بخواهند پول خرج کنند ، اما از این بخشنامه به عنوان ابزاری دیگر برای مراقبت از خودداری کنند ، زیرا آنها به شما اهمیت می دهند ، و همچنین پول شما.
مشاغل کوچک که صرفاً قبل از کویر زنده مانده بودند. -19 ممکن است به محض بلند کردن محدودیت های پناهگاه در محل ، گزاف گویی نشود و به مردم اجازه داده شود خانه های خود را ترک کنند. اما مارک ها و شرکت های بزرگتر باید کاری کنند تا از امنیت خط پایین خود اطمینان حاصل کنند. فهمیدن چگونگی ساکت کردن اعصاب خفه کننده مصرف کنندگان که برای برخی از عادی ها دچار خارش می شوند رقص ظریف است. ضربه زدن به صدای مناسب در ایمیل در مورد استفاده از مراقبت از خود و مصرف گرایی بسیار مشکل است. ایمیل های جمع آوری شده در زیر با طرحی که کارفرمایان خود را به عنوان اعضای یک خانواده معرفی می کنند ، مشابه است. خرده فروشان می خواهند بدانند که آنها واقعاً از مراقبت می کنند.
مشاهده صنعت خرده فروشی به یک بیماری همه گیر جهانی پاسخ می دهد ، در حالی که هر روز آمریکایی ها می دانند که چگونه زندگی خود را با واقعیت جدید تنظیم کنند ، به همان اندازه جذاب و ترسناک بوده است. در حالی که ما در خانه های خود می نشینیم که تلاش می کنند کار کنیم ، به پدر و مادر ، سرپرستی و زندگی را انجام دهیم ، صندوقهای پست الکترونیکی از طریق هر یک از خرده فروشهای ممکن ممکن است از مشتریانی اطمینان یابند که حتی اگر اکنون دنیا مکانی ترسناک است ، آنها برای شما اینجا هستند. پیام ها را بخرید.
مردم شناسی تحت تأثیر این ویروس قرار نگرفته است ، اما دوست دارید بدانید که اگر می خواهید جلوی توییتر را بکشید ، آنها برای شما اینجا هستند.
لونیا ، شرکتی که لباس خواب آور بسیار زیبا و گران قیمت می سازد ، نگران است. این زمانی است که تیم لونیا می خواهد "بخندد ، به اشتراک بگذارد ، وصل شود و با هم باشیم".
مشخص نیست که چرا سازندگان شهری تصمیم به ساختن خود گرفتند نامه اطمینان بخش مانند آن است که بر روی یک ماشین تحریر نوشته شده است.
پاسخ سخت افزار ترمیم به بیماری همه گیر شاید گیج کننده ترین باشد و اولین کسی است که من دیده ام که به طور غیر ضروری مارتین لوتر کینگ جونیور را فراخوانی می کند.
Carbon38 ،" خانواده "ای که شلوار و ساق های ورزشی می فروشد ، ارتباط انسانی را در مسافت ایمن ترغیب می کند. آنها اطمینان می دهند که مشتریان یک جامعه هستند.
ایمیل مادول باعث شد احساس راحتی و راحتی نکنم. ، فقط اشتباه گرفته من به دنبال نوری هستم که آنها صحبت می کنند ، و الهام بخش زیادی از عرضه های بهاری خود نیستم: چرا وقتی برای گفتن یک لباس جمع می شود ، لباس خریداری کنید ، زیرا گفت که جمع آوری فقط مجموعه ای از بالش های پرتاب و یکی از گربه های زندگی است. room؟
Heyday ، یک چهره سریع و سریع emporium ، ایده هایی دارد.
نوشتن مقاله در سال 2020 به معنای معالجه با مصرف کننده مانند یک دوست ، شریک زندگی یا یک خواهر و برادر بزرگتر طرفدار ، که در خدمت ایجاد اختلافات شناختی لازم برای افراد است تا به آنها اعتماد کافی داشته باشند تا آنچه را که می فروشند خریداری کنند. ما در یک بحران جهانی بی سابقه قرار داریم و هر جا که می خواهد به دنبال راحتی هستیم. مارک ها این را می دانند و مشغول انجام وظیفه خود هستند . آنجا که دود وجود دارد ، آتشی وجود دارد. آینده بیشتری خواهد بود. خرید مبارک!
.