به نظر می رسد تقریباً هر شرکت بزرگ فناوری در حال کار بر روی یک ویژگی صوتی اجتماعی مانند Clubhouse است – ویژگی Spaces توییتر اکنون در حال پخش است ، طبق گزارشات فیس بوک یکی را می سازد ، Spotify در حال ساخت یکی است ، مارک کوبان یکی دارد ، حتی Slack نیز است وارد شدن به بازی اما اکنون ، ایده فضای صوتی مشترک ، که از کلابهاوس به طور عمده به عنوان یک باشگاه انحصاری برای سرمایه گذاران و نخبگان فن آوری آغاز شد ، کاملاً حلقه زده است. شبکه اجتماعی حرفه ای LinkedIn در حال کار بر روی ویژگی شبکه های صوتی خود است ، این شرکت به TechCrunch تأیید کرد.
LinkedIn در بیانیه ای به TechCrunch گفت: "ما در حال انجام آزمایشات اولیه برای ایجاد تجربه صوتی منحصر به فرد مرتبط با هویت حرفه ای شما هستیم." "و ، ما در حال بررسی این موضوع هستیم که چگونه می توانیم صدا را به قسمتهای دیگر LinkedIn مانند رویدادها و گروهها برسانیم ، تا اعضای دیگر بتوانیم راههای بیشتری برای اتصال به انجمن خود داشته باشیم."
LinkedIn گفت این ویژگی آزمایش بتا را به زودی آغاز می کند . در زیر نمونه ای از ویژگی به نظر می رسد که LinkedIn با TechCrunch به اشتراک گذاشته است. مانند Clubhouse و Twitter Spaces ، یک مرحله از بلندگوها در جلو و مرکز و لیستی از افراد مخاطب در پایین صفحه قرار دارد.
تصویر: LinkedIn از طریق TechCrunch
LinkedIn قبلاً در تلاش بوده است تا با استفاده از ابزاری مانند حالت جدید Creator که شما را به عنوان خالق محتوای LinkedIn در نمایه خود نشان می دهد ، خود را به مقصد سازندگان تبدیل کند. یک ویژگی شبیه کلاب هاوس در واقع به نظر طبیعی می رسد.
