تجزیه و تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی و هر آنچه را که باید در مورد آن بدانید

تجزیه و تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی و هر آنچه را که باید در مورد آن بدانید

چرا تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی اهمیت دارد؟ آیا باید مرتباً تحلیل رقبا در رسانه های اجتماعی انجام دهید؟ یا این فقط اتلاف وقت و منابع است؟ تحلیل رقابتی رسانه های اجتماعی ، بینش ارزشمندی را در استراتژی بازاریابی شما به ارمغان می آورد.

تجزیه و تحلیل رقبا به شما کمک می کند تا داده های خود را در متن مناسب قرار دهید. می دانید که شرکت شما آن را می کشد یا هنوز جایی برای پیشرفت وجود دارد.

مشاغل کوچک و متوسط ​​وجود دارد که باید با رقابت شدید روبرو شوند. مهم نیست صنعت شما چقدر کوچک باشد ، همیشه شخصی وجود خواهد داشت که بتواند رقیب شما محسوب شود و شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا زبانه ها روی آنها نماند که عقب نمانند.

برای اکثریت قریب به اتفاق مشاغل ضروری است. در رسانه های اجتماعی اینها کانالهایی برای فعالیتها از خدمات به مشتری ، جمع آوری بازخورد مشتری یا ارتقاء محتوا تا صرف چت با دنبال کنندگان هستند (یا آتش سوزی را در صورت بروز بحران روابط عمومی به شما می رساند!).

با نگاهی دقیق به چگونگی رقبا مقابله با این فعالیتها ممکن است درس ارزشمندی را هم از نظر آنچه در آن خوب است و چه از آنچه می توان آموخت ، به شما یاد دهد ، بلکه از چه چیزی برای جلوگیری از تکرار اشتباهات آنها جلوگیری می کند.

چگونه می توان به تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی پرداخت؟ 19659002] تجزیه و تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی لازم نیست پیچیده باشد ، مشروط بر اینکه شما بدانید که به دنبال چه چیزی هستید. وقتی صحبت از معیارهای رسانه های اجتماعی می شود ، باید روی داده هایی تمرکز کنید که عملی ترین بینش برای تجارت شما باشد.

معیارهای غرور زیادی وجود دارد. این معیارهای رسانه های اجتماعی روی کاغذ خوب به نظر می رسند ، اما هیچ ارزش قابل توجهی به تجزیه و تحلیل رقابتی شما نمی دهند.

پس چگونه می توان یک تحلیل رقابتی در رسانه های اجتماعی انجام داد؟

برای انجام کامل آن ، این مراحل را دنبال کنید:

  1. 1. رقبای خود را فهرست کنید
  2. 3. تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده
  3. 4. بینش ها را به مرحله عملی بیندازید

وقتی تجزیه و تحلیل رقابتی رسانه های اجتماعی را در مراحل شکسته شدن قرار دهید ، به نظر سخت نمی آید ،

1. رقبای خود را فهرست کنید

اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که رقبای اصلی خود را در رسانه های اجتماعی پیدا کنید و کانالهایی را که از آنها استفاده می کنند شناسایی کنید.

کافی نیست لیستی از تمام رقبای خود تهیه کنید و هر از گاهی حساب های رسانه های اجتماعی آنها را بررسی کنید.

اگر می خواهید از تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی دانش کسب کنید ، باید فعالیت رسانه های اجتماعی ، سطح نامزدی و عملکرد هشتگ را بررسی کنید.

بررسی دقیق حساب های رسانه های اجتماعی رقبا ، می تواند یک کار خسته کننده باشد ، به خصوص اگر رقبای شما در رسانه های اجتماعی فعال باشند.

اینجاست که نظارت بر رسانه های اجتماعی به راحتی انجام می شود!

یک ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی ، نام تجاری24 ، تمام ذکرهای موجود را در بر می گیرد که حاوی کلمات کلیدی از پیش تعریف شده شما هستند.

من صمیمانه Brand24 را توصیه می کنم نه تنها به این دلیل که در اینجا کار می کنم ، بلکه به این دلیل که نظارت بر تقریباً همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد ، از جمله:

  • اشاره های عمومی از طرفداران فیس بوک
  • از اینستاگرام به عنوان هشتگ مشخصی اشاره می کند [19659024] از توییتر نام برد
  • از YouTube درباره
  • از هشتگ های TikTok
  • از Twitch

اشاره می کند

بر رقبای خود نظارت کنید! [نام تجاری24] یک آزمایش رایگان 14 روزه ارائه می دهد ، بدون نیاز به کارت اعتباری!

همانطور که می بینید ، ما تقریباً در هر بستر رسانه اجتماعی ممکن پوشش داده ایم!

پس از راه اندازی یک آزمایش رایگان ، ابزار شروع به جمع آوری تمام ذکرهای عمومی از طریق اینترنت می کند.

من توصیه می کنم برای هر یک از آنها پروژه جداگانه ای ایجاد کنید.

داشتن یک پروژه برای هر رقیب ، مقایسه آنها با یکدیگر را آسان تر می کند ، اما بعداً بیشتر در مورد آن.

اکنون که ما پروژه ایجاد پروژه را پوشانده ایم ، می توانیم بر جوهره تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی متمرکز شویم. مرور و تجزیه و تحلیل ذکرها.

2. جمع آوری داده های لازم

هر وقت سعی می کنید زبانه ها را روی رقبای خود نگه دارید ، همواره ذکرهای متنوعی برای بررسی وجود خواهد داشت. برخی از پست های مربوط به آنها ده ها یا شاید صدها عکس العمل نشان خواهد داد ، و بعضی از آنها کمتر محبوب خواهند بود.

برای تجزیه و تحلیل رقابتی در رسانه های اجتماعی به یک دسته از داده ها نیاز دارید ، از جمله:

  • چند بار که آنها بصورت آنلاین ارسال می کنند.
  • دسترسی به رسانه های اجتماعی به پست های خود
  • احساسات پیرامون پست های خود
  • پروفایل های رسانه های اجتماعی برتر که در مورد مارک ها ، محصولات یا خدمات خود صحبت می کنند
  • تعداد و نوع تعامل.

نظارت بر رسانه ها ابزار به شما در جمع آوری داده های کیفی نیز کمک می کند. این نوع داده زمینه لازم برای تجزیه و تحلیل رقابتی رسانه های اجتماعی را به شما می دهد.

جمع آوری ذکرها و تجزیه و تحلیل آنها بینش های عملی را به شما می دهد که به تقویت بازی رسانه های اجتماعی شما کمک می کند.

3. تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده

توجه کنید که چه چیزی می تواند دلایل برخی از ارسال ها بهتر از سایرین باشد ، مهم نیست که اینها پست های رسانه های اجتماعی است که توسط خود رقبا ایجاد شده اند یا پست هایی از افراد دیگر که آنها را ذکر می کند.

تصور کنید شما Wizzair هستید و می خواهید تعاملاتی که Ryanair انجام داده است را پیگیری کنید.

 نمودار تعامل رسانه های اجتماعی که می توانید برای تجزیه و تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی استفاده کنید

پس از تنظیم پروژه خود و جمع آوری برخی از ذکرها ، آنها به صورت گرافیکی در داشبورد ارائه می شود. به غیر از دسترسی رسانه های اجتماعی و تعدادی از موارد ذکر شده در مورد رقیب خود ، شما همچنین قادر خواهید بود بر تعامل رسانه های اجتماعی مانند لایک ، اشتراک و اظهار نظر نظارت داشته باشید:

 نمودارهای تعامل روزانه رسانه های اجتماعی که می توانید برای تجزیه و تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی استفاده کنید

هر روز می توانید جداگانه مرور کنید. با کلیک بر روی تاریخ معین ، نتایج فقط برای این روز خاص فیلتر خواهد شد:

در بالای آن ، می توانید از فیلتر تعامل واقع در سمت راست داشبورد استفاده کنید:

 نتیجه استفاده از فیلتر تعامل در Brand24 داشبورد برای تجزیه و تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی

با تشکر از این فیلتر ، شما نیازی به ذکر موارد کمتر مرتبط و جذاب در تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی خود ندارید و فقط می توانید نتایج را با تعداد متقابل مطلوبی:

 نمونه ای از احساسات منفی در تحلیل رقبا در رسانه های اجتماعی

همه اینها با تجزیه و تحلیل احساسات در هم تنیده شده است ، این بدان معناست که می توانید هر دو ذکر مثبت و منفی از رقبا را در جستجوی تعامل خود با مشتریان و نمونه هایی از نحوه برخورد با هر دو انتقاد و ستایش:

وقتی مشتری توئیتی را از این طریق ارسال می کند ، ایرلاین های رقابتی زیادی در مورد آن وجود ندارند ، اما ممکن است آنها نیز تحقیق کنند. در مورد خطوط با آنچه در این زمینه آمده است ، خوشحال می شویم در صورت بازگشت به باری ، ما در پروازهای آینده خود یاری خواهیم کرد!

نه تنها بیانیه ای از این دست باعث می شود تا یک مارک به مشتری های خود و مشتریان بالقوه گوش کند ، بلکه نمونه ای از تعامل است که می تواند تا زمانی که نویسنده یک توییت علاقه مند باشد از آن استفاده کند.

تأثیرگذار بر مانیتورها در مورد رقبای خود نظارت کنید

بازاریابی آنفلوانسر مدت مدیدی است که موضوع داغی بوده است و همه ما از آن آگاه هستیم. Influencers افرادی هستند که پیام مارک را تقویت می کنند و این کلمه را به توده مردم می رسانند.

یک مطالعه انجام شده توسط اینفلوئنسر بازاریابی هاب افزایش 325٪ در جستجوی گوگل برای "بازاریابی تأثیرگذار" را بین سال 2016 و 2017 نشان داد. این تنها تأکید دارد. به نظر می رسد افزایش محبوبیت این استراتژی بازاریابی.

به نظر می رسد اینستاگرام این روزها سکوی تبلیغاتی محسوب می شود ، اما تمرکز تلاش های بازاریابی تأثیرگذار شما به شدت به جایی بستگی دارد که مخاطبان هدف شما کجا هستند و چه کسانی برجسته ترین تأثیرگذار در طاقچه شما هستند.

این جنبه ای از تحلیل رقبا در رسانه های اجتماعی است که می تواند با نظارت رسانه های اجتماعی نیز پشتیبانی شود. یک بار دیگر ، شما نیاز به استفاده از یکی از فیلترهای موجود در داشبورد دارید که به شما کمک می کند گندم را از روی چوب جدا کنید: [

با استفاده از این فیلتر ، می خواهید که کاربران تأثیرگذار در مورد رقبای شما صحبت می کنند و دقیقاً درباره آنها چه می گویند بدیهی است ، شما قصد ندارید به کسانی که عاشق رقبای خود هستند ، نزدیک شوید ، اما شانس وجود دارد که برخی از آنها تجربه بدی داشته باشند و شما شانس تبدیل شدن به سفیران برند خود را داشته باشید. [19659065] تازه دیده می شود که Ryanair از اول نوامبر همه را برای چمدان های دستی شارژ می کند !!!! شما تکه های لعنتی
بدون اتاق پا
بدون چمدان
بدون چمدان دستی
کنسل های پرواز
مبلغ بعدی برای پرداختن برای نشستن یا پرداخت پول برای پرداخت فاحشه چه می پردازد !!!!!
حرامزاده ها !!!!!!!!!!!!

– Scotty T MBE (ScottGShore) 3 اکتبر 2018

من مطمئن هستم که شخصی نزدیک به 2 میلیون دنبال کننده توییتر دارد تأثیرگذار و برخی از مارک های تجاری ممکن است بخواهند با آنها همکاری کنند.

ممکن است با توجه به اینکه ما در اینجا در مورد ستاره Geordie Shore صحبت می کنیم کمی خطرناک است ، اما به هر حال ، اگر من یک رقابت رقابتی در رسانه های اجتماعی انجام می دادم یا به سادگی برنامه های اجتماعی را اجرا می کردم. خدمات مشتری رسانه ای برای یکی از رقبای Ryanair ، من مطمئناً سعی می کنم او را به گونه ای درگیر کنم تا دفعه بعد که تصمیم به پرواز با کسی را گرفت ، با هواپیمایی که من برای آن کار می کنم پرواز کند و آن را به دنبال کنندگان خود توصیه می کند.

 به عنوان مثال نظارت بر رسانه های اجتماعی پیشگیرانه

در یک یادداشت جانبی ، در حالی که تمام موارد ذکر شده در رابطه با هواپیمایی را در تهیه این پست جستجو می کنم ، نمونه کاملی از آنچه نظارت رسانه های اجتماعی درمورد چیست و چه چیزی باعث جذابیت بیشتر می شود ، می بینم که رویکرد پرواکتوری پرواز است. بازپرداخت صورت گرفت!

کاوش در زمینه Di scussion

زمینه بحث علاوه بر آموزنده برای تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی است.

 نمونه ای از کلمه ابری که می توانید از آن برای تجزیه و تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی استفاده کنید

بحث در مورد رقبای شما با موضوعات گسترده ای مرتبط است. ابر کلمه a.k.a. زمینه بحث و گفتگو جامع به کلماتی که بیشتر در رابطه با رقبای شما استفاده می شود ، می دهد. ما یک بار دیگر از مثال Ryanair استفاده خواهیم کرد:

اعتصاب کلمه اصیل است و این نشان می دهد که بسیاری از مردم احتمالاً از لغو پروازهای مختلف ناشی از اعتصاب کارمندان ناامید شده اند. این نمونه دیگری از وضعیتی است که ممکن است یک رقیب در مکالمات با یک پیشنهاد جایگزین چانه بزند.

 نمونه ای از ابر کلمه ای که برای تجزیه و تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی استفاده می شود

به نظر می رسد در اینجا چیزی وجود ندارد که ممکن است رقبا از آن استفاده کنند. ، که برای آنها بد است ، اما عالی برای هواپیمایی مجارستان. با این وجود ، خواندن آن مکالمات در جستجوی برخی از ایده هایی که می توانید خودتان بجا آورید ، بسیار مناسب است ، به خصوص با توجه به اینکه می توانید روی هر یک از کلمات کلیدی قابل مشاهده کلیک کنید ، و ابزار تمام ذکرهای موجود در این کلمه کلیدی خاص را نشان می دهد.

 مقایسه نتایج رسانه های اجتماعی بین Ryanair و WizzAir

4. بینش تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی را وارد عمل کنید

از آنجا که ما در مورد مقایسه صحبت می کنیم ، Brand24 اجازه مقایسه پروژه ها با یکدیگر را می دهد ، بنابراین وقتی شما یک تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی را انجام می دهید ، می توانید خود را با مارک های مختلف مقایسه کنید یا آنها را در مقابل مقایسه کنید. یکدیگر. یک بار دیگر ، من می خواهم به مثال هواپیمایی بپردازم:

در نگاه اول آشکار است که تفاوت زیادی در حجم مکالمات برای آن دو مارک وجود دارد. این ممکن است به دلیل درست هجی کردن WizzAir باشد ، همانطور که گاهی با آن نوشته می شود ، و گاهی بدون فاصله. من فقط به منظور هدف این پست وبلاگ از یکی از این هجی ها استفاده کردم ، اما هنوز هم به نظر می رسد که رایانیر در رسانه های اجتماعی و خارج از رسانه اشارای بیشتری می کند.

 نتایج تجزیه و تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی برای Ryanair

وقتی حرکت می کنید. پایین تب مقایسه ، نمودار مفصلی را مشاهده می کنید که درصد مکالمات در هر یک از منابع را نشان می دهد:

 نتایج تجزیه و تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی برای WizzAir

فوراً قابل مشاهده است که احساسات برای هر دو مارک متفاوت است. تقریباً پنجاه و پنجاه وقتی صحبت از Ryanair می شود ، و برای WizzAir خیلی بهتر به نظر می رسد. با این حال ، ما باید تفاوت زیادی را در تعداد ذکرها مجدداً مورد توجه قرار دهیم.

نکته جالب اینجاست که اختلاف در منابع مربوط به منابع درصدی است. توییتر جایی است که تقریبا 75 درصد مکالمات در مورد Ryanair اتفاق می افتد ، در حالی که این تنها 36 درصد برای Wizzair است.

در مقابل ، اینستاگرام برجسته ترین سکوی در هنگام صحبت کردن در مورد شرکت هواپیمایی مجارستان است ، در حالی که فقط آن را تشکیل می دهد. 13.6 درصد از کل در مورد هواپیمایی ایرلند.

چنین تفاوت ها نمایشی کاملی از نحوه پخش مکالمات در مورد مارک های مختلف در سکوها است و شبکه های اجتماعی که برخی از مارک ها باید بیشتر سرمایه گذاری کنند چیست؟

آیا تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی مهم است؟

امیدوارم ، من قبلاً ثابت کرده ام که تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی برای تجارت شما بسیار مهم است.

اگر از قبل رقیب های تجاری خود را نگه ندارید ، از دست نمی دهید.

تجزیه و تحلیل رقبای رسانه های اجتماعی فقط به دنبال پیگیری فعالیت آنها به خاطر آن نیست. این همچنین در مورد کمک به شما در پیشبرد کسب و کارتان سریعتر است زیرا این راهی سریع برای آموختن از اشتباهات شخص قبل از خودتان است.

علاوه بر این ، شما همچنین می توانید از کتاب خوب آنها برگ بردارید. عمل یک حساب آزمایشی رایگان ایجاد کنید و از امروز رقبای خود را نظارت کنید!



<! –

->
<! –

-> <! –

->

<! –

    ->
    <! –

->

<! –

->

<! –

->
<! –

->
<! –

->

<! –

->
<! –

->
<! –

->
<! –

->

<! –

->
<! –

-> <! –

->
<! –

-> <! –

->
<! –

-> <! –

->
<! –

-> <! –

->
<! –
<! –

->
<! –

->
<! – ->
<! – <! –

->
<! –

->
<! – ->
<! – <! –

->
<! –

->
<! – ->
<! – -> <! -
-> <! –

->
<! – ->
<! – ->
<! –

->
<! –

-> <! –

->
<! –

->