یک پست اینستاگرام و هشتگ ها به اندازه ماهی و چیپس، Starsky و Hutch، یا تکیلا و تصمیمات عالی جدایی ناپذیر هستند. آنها بخشی اجتناب ناپذیر از فعالیت بازاریابی شما هستند. دلیل این امر این است: شما برای رشد حساب خود به آنها نیاز دارید.
تحلیلهای اینستاگرام دادههای لازمی را که برای رشد حساب خود نیاز دارید در اختیار شما قرار میدهد. استفاده از 30 هشتگ پرطرفدار و پیگیری عملکرد خود کافی نیست. تجزیه و تحلیل هشتگ اینستاگرام بسیار پیچیده تر و زمان برتر از آن چیزی است که بسیاری انتظار دارند. یک ابزار اختصاصی استفاده از هشتگ را ردیابی میکند، هشتگهای پرطرفدار در صنعت شما را شناسایی میکند و به شما کمک میکند محتوای مرتبطتری را پست کنید که مخاطبان با آن تعامل دارند. هنگامی که بدانید چگونه از هشتگ ها به صورت استراتژیک استفاده کنید، می توانید بازی رسانه های اجتماعی خود را به سطح بعدی بیاورید.
تجزیه و تحلیل هشتگ اینستاگرام به مزایای بی شماری تبدیل می شود، مانند: ]بینش مشتری
ابتدا، بیایید به معیارهای اصلی تجزیه و تحلیل اینستاگرام بپردازیم:
Engagement
به طور کلی، پستهای رسانههای اجتماعی با هشتگ، تعامل مخاطبان شما را افزایش میدهند. Simply Measured متوجه شد که رشد 12.6 درصدی دارد.
تعامل با رسانه های اجتماعی باید یکی از معیارهای اینستاگرام شما باشد زیرا ثابت می کند که چگونه محتوای شما با مخاطبان هدف شما طنین انداز می شود. مدیران رسانههای اجتماعی میزان مشارکت را بر اساس تعداد لایکها، نظرات و اشتراکگذاریهای یک پست یا حساب اینستاگرام دریافتی محاسبه میکنند. صفحه.
Exposure
هشتگها شبکهای از ارتباطات ایجاد میکنند و محتوای رسانههای اجتماعی را دستهبندی میکنند. استفاده از تعداد مناسب هشتگهای مرتبط در پستهای اینستاگرام، قرار گرفتن در معرض مخاطبان گستردهتری را تضمین میکند – چه تأثیرگذاران، سفیران برند، یا مشتریان بالقوه را هدف قرار دهید. هشتگ های منحصر به فرد اینستاگرام برای شرکت، کمپین های بازاریابی یا محتوای شما از تصویر برند و شهرت آنلاین شما پشتیبانی می کند. آنها به تثبیت موقعیت شما به عنوان یک متخصص در جایگاه شما کمک می کنند و حضور شما را به یاد ماندنی تر می کنند.
بینش مشتری
با دنبال کردن هشتگ های خود، می توانید مخاطب هدف خود را بهتر بشناسید.
می توانید ببینید چه کسی چه کسی است. آنها هستند، چگونه از محصول یا خدمات شما استفاده می کنند، یا مشکلات و انتظارات آنها چیست. این منبع عظیمی از هوش تجاری است که می توانید بر اساس آن عمل کنید.
بیایید امروز چه چیزی در پیش داریم:
موفقیت شما در اینستاگرام به هشتگ هایی که انتخاب می کنید بستگی دارد. بسته به هدف کمپین بازاریابی خود، باید مجموعه ای از هشتگ های از پیش تعریف شده اینستاگرام را زیر هر پست قرار دهید.
شما همیشه باید هشتگ های خاصی را همراه با پست های خود قرار دهید: 19659008]هشتگ های پرطرفدار
هشتگ های مارک دار شما به شما کمک می کند بفهمید چه کسی، کجا و چه زمانی پست های اینستاگرام شما را به اشتراک می گذارد. ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام به طور خودکار داده های جمع آوری شده را نظارت می کنند. میتوانید از بینشهای اینستاگرام برای بهبود استراتژی رسانههای اجتماعی خود استفاده کنید.
تحلیلهای هشتگ اینستاگرام: نمونههایی از هشتگها
هنگامی که هشتگهای اینستاگرام برای کسبوکارتان مهم هستند، میتوانید با استفاده از یکی از ابزارهای تجزیه و تحلیل هشتگ، ردیابی هشتگها را شروع کنید. به عنوان مثال، Brand24.
Brand24 ابزاری است که اشاره های آنلاین در مورد شرکت شما را نظارت می کند.
هشتگ شرکت
هشتگ شرکت یکی از راههای ایجاد آگاهی از برند شما و تثبیت خود به عنوان یک متخصص در یک جایگاه خاص است. اندازهگیری عملکرد یک هشتگ شرکتی در اینستاگرام به شما نشان میدهد که چند نفر در مورد شرکت شما صحبت میکنند، چه احساساتی ایجاد میکند و به چند نفر میرسد. یک تطابق کامل برای بازاریابی رویداد است.
این راهی برای انتشار اخبار مربوط به رویداد شما و جلب توجه مخاطبان است: شرکت کنندگان، حامیان مالی یا سخنرانان بیشتری را جذب کنید. -صحنه ها یا فیلم ها همه آنها را میتوان با هشتگهای شما هشتگ کرد.
در طول رویداد و پس از آن، باید هشتگهای اینستاگرام را دنبال کنید تا محتوای تولید شده توسط کاربر را جمعآوری کنید و فید رسانههای اجتماعی خود را برای سایر کاربران جذاب نگه دارید.
کمپینهای هشتگ
اینستاگرام. برای اجرای کمپین های بازاریابی هشتگ ایده آل است.
افزودن یک هشتگ اختصاصی به کمپین خود به شما امکان می دهد عملکرد آن را اندازه گیری کنید.
قبل از شروع ردیابی هشتگ های اینستاگرام، هدف کمپین خود را مشخص کنید. کمپین آگاهی از برند شما کاملاً متفاوت از کمپین رسانه های اجتماعی به نظر می رسد.
هدف کمپین تعیین کننده هشتگ هایی است که شما ردیابی خواهید کرد. کمپین آگاهی از برند شما را ملزم به استفاده از هشتگ برند می کند. برای کمپین رسانه های اجتماعی، باید مجموعه های مختلفی از داده های هشتگ را ردیابی کنید. جدای از دسترسی به هشتگ، باید معیارهایی مانند:
- تحلیل احساسات
- محتوای تولید شده توسط کاربر
- تعهد در رسانههای اجتماعی
- پرطرفدارترین نمایههای عمومی
را دنبال کنید
چرا هشتگ 5 اینستاگرام اهمیت دارد؟ ]به خاطر داشته باشید که به طور کلی، شرکتها از ضرورت ردیابی عملکرد فعالیتهای رسانههای اجتماعی خود بیاطلاع هستند.
مطالعهای از Altimeter نشان میدهد که 39 درصد از کسبوکارها اقدامات رسانههای اجتماعی خود را به دلیل فقدان تجزیه و تحلیل نمیکنند. ابزارها و تخصص.
نکته خوب این است که ردیابی عملکرد هشتگ در اینستاگرام نسبتاً آسان و ساده است: چند معیار وجود دارد که میتوانید برای نظارت بر پیشرفت خود آنها را پیگیری کنید.
بیایید ببینیم که چه هستند. حجم منشن ها
تحلیل هشتگ اینستاگرام با حجم منشن ها شروع می شود.
این ابتدایی ترین معیار است. خوب است که آن را در یک دوره زمانی مشخص ردیابی کنید. در اینجا چگونه به نظر می رسد در Brand24.
در بالا میتوانید اطلاعاتی درباره هشتگ #TdF2017 تور دو فرانس که در ماه جولای نظارت میکردم را مشاهده کنید. خط آبی تعداد منشنها را نشان میدهد و خط سبز نشاندهنده دسترسی آنها به رسانههای اجتماعی است.
حجم منشنها نشاندهنده خوبی از محبوبیت هشتگ شما است. میتوانید حجم مکالمات درباره شرکت، رویداد یا کمپین بازاریابی خود را مشاهده کنید.
پیگیری این اعداد مهم است: اگر تعداد ذکرها افزایش یابد، کاهش یابد یا ثابت بماند. ابزارهای ردیابی هشتگ روزانه این عدد را گزارش خواهند کرد.
2. دسترسی به رسانههای اجتماعی
یکی دیگر از معیارهای بسیار مهمی که میتوانید ردیابی کنید، میزان دسترسی هشتگهای اینستاگرام در رسانههای اجتماعی است.
دسترسی به رسانههای اجتماعی تعداد کاربران رسانههای اجتماعی است که ممکن است تصادفاً به هشتگ شما در رسانههای اجتماعی برخورد کنند. این یک الگوریتم بر اساس تعداد فالوورهای یک کاربر است. یعنی اگر من یک پست اینستاگرامی را با هشتگ شما به اشتراک بگذارم، فالوورهای من آن را خواهند دید. به این صورت است که آنها به کل دسترسی هشتگ شما در رسانه های اجتماعی اضافه می کنند.
تجزیه و تحلیل هشتگ اینستاگرام به شما امکان می دهد کشف کنید که هشتگ های شما چگونه گسترش می یابد و به چه مخاطبانی می رسد. درصد مشارکت خود را مشخص کنید.
برای به دست آوردن درصد مشارکت خود، تعداد تعاملات (لایک، کامنت) را در نظر بگیرید و آن را بر تعداد رسانه های اجتماعی که هشتگ تولید می کند تقسیم کنید. این درصد نشان می دهد که چه بخشی از مخاطبان با محتوای هشتگ شده شما درگیر شده اند.
3. Engagement
ما نمیتوانیم در مورد تجزیه و تحلیل هشتگ اینستاگرام بدون بحث در مورد تعامل صحبت کنیم.
تعامل نشان میدهد که چند کاربر با پستهایی که هشتگ شما را ذکر میکنند تعامل دارند. این شامل تعداد لایکها و کامنتها میشود.
این معیار نشان میدهد که چگونه محتوای هشتگشده شما با مخاطبان هدف شما طنینانداز میشود.
هشتگها کلیدی برای جذب بیشتر در اینستاگرام، بهویژه هشتگهای پرطرفدار هستند. این ویدیو نکات خوبی را در مورد چگونگی پیدا کردن بهترین هشتگ های اینستاگرام برای رشد اکانت اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد:
4. نفوذ
یکی دیگر از معیارهای ردیابی عملکرد هشتگ در اینستاگرام، نفوذ است.
بسیار معمایی به نظر میرسد اما در واقع میتوان آن را اندازهگیری کرد.
در Brand24، تأثیر الگوریتمی است که تعداد فالوورها و معیارهای تعامل را ترکیب میکند: نظرات و لایک ها بر این اساس، هر پروفایل اینستاگرام که هشتگ شما را ذکر می کند، یک اینفلوئنسر امتیاز می گیرد.
به شما کمک می کند تأثیرگذارترین نویسندگان را شناسایی کنید.
با نگاهی به تأثیر نمایه های اینستاگرام که هشتگ شما را ذکر می کنند، می توانید تأثیرگذارانی را که ممکن است به تبلیغ محصول شما علاقه مند باشند شناسایی کنید – افرادی که با صحبت کردن از شرکت و محصول شما حمایت می کنند. در مورد آنها در رسانه های اجتماعی خود این به شما امکان دسترسی به مخاطبان آنها را می دهد.
5. فعال ترین نویسندگان رسانه های اجتماعی
تجزیه و تحلیل هشتگ اینستاگرام شامل ردیابی فعال ترین نویسندگان اینستاگرام می شود.
این معیار نمایه های اینستاگرام را نشان می دهد که بیشتر از هشتگ شما استفاده می کنند.
این روش دیگری برای شناسایی تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی برای کار با شرکت شما و آن را تبلیغ کنید. حضور آنها در رسانه های اجتماعی
چگونه عملکرد هشتگ را در اینستاگرام ردیابی کنیم؟
یکی از راه های ردیابی هشتگ خود استفاده از Brand24 است که یک ابزار نظارت بر رسانه است. از تجزیه و تحلیل هشتگ اینستاگرام پشتیبانی می کند.
هنگامی که حساب رایگان خود را ایجاد کردید، باید اولین پروژه خود را ایجاد کنید. از آنجایی که ما در اینجا در مورد تجزیه و تحلیل هشتگ اینستاگرام صحبت می کنیم، باید هشتگ خود را وارد کنید. فراموش نکنید که علامت هشتگ را وارد کنید.
اگر چند هشتگ را وارد کنید، داده های ترکیبی در مورد همه آنها دریافت می کنید. اگر یک هشتگ را وارد کنید، اطلاعاتی در مورد یک هشتگ دریافت می کنید. شما می توانید چندین پروژه ایجاد کنید.
سپس، در تب Summary، می توانید خلاصه ای کوتاه از آن را مشاهده کنید. مهمترین شاخص های کلیدی عملکرد.
همه موارد ذکر شده را می توانید در برگه Mentions مشاهده کنید:[49]6H59 To:[09] ردیابی عملکرد هشتگ در اینستاگرام” class=”wp-image-151195″ data-lazy- data-lazy- data-lazy-src=”https://rahpoyanferdos.ir/wp-content/uploads/2021/12/_540_تجزیه-و-تحلیل-اینستاگرام-نحوه-ردیابی-ع.png”/>
همه مهمترین دادهها در برگه تجزیه و تحلیل قرار دارند: