در صفحه اصلی YouTube تبلیغات مربوط به انتخاب مجدد انتخاب دونالد ترامپ در روز انتخابات 2020 ، بلومبرگ روز پنجشنبه گزارش شد.
طبق برنامه بلومبرگ ، کمپین انتخاب مجدد ترامپ فضای تبلیغاتی اصلی YouTube را برای "اوایل نوامبر" از جمله روز انتخابات ، 3 نوامبر خریداری کرد. با خرید این فضای تبلیغاتی بسیار قاچاق شده ، تبلیغات انتخاباتی ترامپ شرط می بندد که این امر می تواند به نامزدی وی در برخی از مهمترین روزهای منتهی به انتخابات کمک کند.
این اولین بار نیست که کمپین ترامپ قبل از وقایع مهم در انتخابات ، تبلیغات مستحکم آرزو را خریداری کرد. تابستان گذشته ، انتخاب مجدد ترامپ بین 500000 تا 1 میلیون دلار در فضای تبلیغاتی پیش از اولین بحث ریاست جمهوری دموکرات در ژوئن هزینه کرد. این بحث در YouTube پخش شد و تبلیغات صورت و پیام ترامپ را به رأی دهندگان احتمالی دموکرات آینده نشان داد. تعداد نامزدهای غیر منتظره ای برای آن بحث و گفتگو واجد شرایط بودند ، بنابراین به دو روز تقسیم شدند.
بلومبرگ روز پنجشنبه گزارش داد که بنر یوتیوب "شبیه به یک تبلیغ سوپر بول" است تا یک تبلیغ سنتی هدفمند. هنوز مشخص نیست که انتخاب مجدد ترامپ برای فضای تبلیغاتی چقدر هزینه کرده است ، اما می تواند بیش از 1 میلیون دلار در روز هزینه تبلیغات را بپردازد.
در اکتبر سال 2019 ، یوتیوب ابزاری تخصصی به نام Instant Reserve را معرفی کرد که به تبلیغات اجازه می داد تا بطور خاص فضای تبلیغی را رزرو کنند. مناطق در روزهای خاص ، با توجه به مسابقات اولیه دولتی. با شروع ماه نوامبر ، آن نسخه اولیه به نامزدها امکان خرید هر زمان تا پایان سال 2020 را داد.
