برای همه شما که یک دستگاه جدید اپل برای کریسمس گرفتید ، تبریک می گویم! اما ممکن است در تنظیم و ورود به سیستم iCloud همراه با سایر کاربران اپل مشکل داشته باشید. اولین بار توسط Apple Insider گزارش شد ، از صبح روز شنبه ، صفحه وضعیت سیستم اپل "برخی از کاربران تحت تأثیر" را نشان می دهد که مسئله ای در حدود ساعت 4:45 AM ET در تاریخ 25 دسامبر آغاز شده است.
تقریبا 36 ساعت بعد ، به نظر می رسد موضوع تمام شده است. به روزرسانی وضعیت در ساعت 4:35 بعدازظهر ET شنبه مسئله را "حل شده" نشان می دهد.
به نظر می رسد این مسئله بر روی چندین دستگاه تأثیرگذار است. صفحه وضعیت سیستم با هیچ بخش دیگری از iCloud یا سایر سرویس های Apple مشکلاتی را نشان نمی دهد.
پشتیبانی اپل بعدازظهر جمعه با ارسال توییت جمعه اعلام کرد که از این مسئله آگاه است و گفت که "در حال حاضر ظرفیت بالایی را تجربه می کند ، که بر توانایی شما در تنظیم iCloud تأثیر می گذارد ، لطفا دوباره امتحان کنید چند ساعت." این پیام به کاربری هدایت شد که سعی در راه اندازی iPad و HomePod mini مادر خود دارد.
ما می دانیم که مادر شما مشتاق این است که همه کارها را انجام دهد و از اینکه در راه اندازی آنها کمک می کنید قدردانی می کنیم. در حال حاضر ظرفیت بالایی را تجربه می کنیم که بر توانایی شما در تنظیم iCloud تأثیر می گذارد ، لطفاً چند ساعت دیگر دوباره امتحان کنید. https://t.co/waNYZdXpJmrors19459005 ]— پشتیبانی اپل (AppleSupport) 25 دسامبر 2020
هنوز مشخص نیست که این مسئله چقدر گسترده است و اپل بلافاصله به درخواست نظر از The Verge در روز شنبه.
به روزرسانی 26 دسامبر 5:15 PM ET : اضافه می کند که صفحه وضعیت سیستم Apple مسئله را حل شده نشان می دهد.