
پس از خاموش شدن ، سیاستمداران می خواهند جامعه و تجارت را با زندگی با ویروس آشنا كنند.
وزارت كار فدرال در حال حاضر مشغول ارائه یك مفهوم چگونگی تضمین محافظت از عفونت برای كارفرمایان در آینده است.
قوانین باید برای مدت زمان محدود اعمال شوند.

پس از چند هفته توقف ، انتظار می رود اقتصاد آلمان به زودی دوباره شروع به کار کند. از اواخر ماه آوریل ، خودروسازان بزرگ کشور می خواهند به تدریج تولید را از سر بگیرند. براساس قطعنامه ای که توسط صدراعظم آنگلا مرکل و نخست وزیران ایالت های فدرال پیشنهاد شده است ، دولت فدرال "مسئولیت ویژه" کارفرمایان را برای کارمندان خود تأکید می کند. "به همین دلیل است که هر شرکتی در آلمان (…) باید یک مفهوم بهداشت را پیاده سازی کند."
به منظور به حداقل رساندن خطر ابتلا به عفونت در محل کار ، وزارت کار و امور اجتماعی فدرال (BMAS) با اتحادیه فدرال انجمن های کارفرمایان آلمان (BDA) ، اتحادیه اتحادیه کارگری آلمان (DGB) همکاری می کند. ) ، بیمه حوادث اجتماعی آلمان (DGUV) و اداره های بهداشت و ایمنی شغلی ایالات فدرال در حال حاضر یک مقاله مربوطه دارند. مطابق نسخه پیش نویس (موجود از Business Insider) ، این "استاندارد ایمنی شغلی SARS-CoV-2" برای دستیابی به هماهنگی بین ایمنی شغلی و حمایت از مدنی در نظر گرفته شده است. در این مفهوم آمده است: "کار در بیماری همه گیر بیش از شرایط عادی به حفاظت از سلامتی نیاز دارد."
در حالی که کارمندان بخش مراقبت های بهداشتی و خرده فروشی مواد غذایی مدت طولانی است که تحت تأثیر قرار گرفته اند ، با شروع مجدد تولید ، این گروه بطور قابل توجهی افزایش می یابد – و با این کار احتمال بازگشت مجدد به تعداد عفونت ها وجود دارد. بنابراین BMAG اقدامات عملی زیر را برای مدت زمان محدود از جمله می بیند قبل از:
- عمومی: کارفرمایان باید پشتیبانی حرفه ای (مثلاً کارشناسان ایمنی شغلی ، پزشکان شرکت و افسران ایمنی) داشته باشند. در شرکت های دارای کمیته ایمنی شغلی ، دومی اقدامات را با هماهنگی و کنترل انجام می دهد.
- برای محافظت از عفونت ، مکان های کاری باید به گونه ای طراحی شوند که حداقل 1.50 متر بین کارمندان باشد. در غیر این صورت ، باید دستگاه های محافظتی (به عنوان مثال دیسک های برش) نصب شود.
- اگر تماس ها اجتناب ناپذیر است ، کارفرما باید تجهیزات محافظ شخصی (محافظت از دهان و بینی ، دستکش های محافظ مناسب) را فراهم کند.
- کارفرما باید صابون ، حوله حوله و ضسبنسرس را به اندازه کافی نگه دارید . نواحی بهداشتی و مشترک باید در فاصله زمانی کمتری تمیز شوند. دقیقاً مثل درب و صندلی چرخ دار.
- در کافی نت ها هیچ صف ممکن است هنگام غذا ایجاد نشود. ثابت "مقررات پنجره های زمانی برای مصرف مواد غذایی" مفید است.
- تهویه منظم تعداد قطرات حاوی پاتوژن ها را کاهش می دهد. فیلترها (از کلاس 9) می توانند برای کاهش خطر انتقال ویروس از طریق سیستم های تهویه و تهویه هوا (HVAC) استفاده شوند. از رطوبت نسبی 40 تا 60 درصد اطمینان حاصل کنید. پرسنل تعمیر و نگهداری فقط باید با لباس محافظ کار کنند (ماسک تنفسی حداقل FFP-2).
- برای خدمات خارجی و زایمان ، افرادی که از وسیله نقلیه استفاده می کنند باید محدود شوند . علاوه بر این ، وسایل نقلیه باید به وسایل بهداشتی (توالتهای عمومی بسته) مجهز شوند.
- برای اسکان جمعی (برای کارگران فصلی ، از جمله موارد دیگر) ، تیم هایی نیز باید تشکیل شوند که همچنین با هم کار کنند. در اصل ، با این حال ، باید اشغال واحدهای اتاق خواب فراهم شود. اتاق های جداسازی برای افراد آلوده نیز لازم است. علاوه بر تمیز کردن و تهویه منظم ، ماشینهای ظرفشویی (ضد عفونی ظرفها به دمای> 60 درجه سانتیگراد نیز نیاز دارد) و ماشین های شستشو نیز باید ساماندهی شوند.
- کار در دفتر خانه همچنین باید بویژه در دفاتر باز برنامه ریزی شود. فرم های مختلط ، که در آن محل کار و خانه حضور می یابد ، باید ارائه شود.
- سفرهای تجاری و برنامه های حضور و غیاب مانند جلسات قرار است به [حداقل کاهش یابد.
- ابزار دستی باید از شخصی استفاده شود.
- در جایی که صف می تواند بوجود آید (مثلاً خروجی مواد) ، نوارهای چسب باید فاصله محافظ را علامت بزنند.
- استفاده شخصی از باید کاملاً دقیق باشد. تجهیزات حفاظتی و لباس کار باید رعایت شود.
- دسترسی شرکت های خارجی محدود شود. شما باید از اقدامات Corona مطلع شوید.
- کارفرمایان باید اطمینان حاصل کنند که فقط کارمندان سالم در محل کار ظاهر می شوند . اگر کسی علائم تنفسی قابل مشاهده ای را نشان دهد ، باید بلافاصله محل را ترک کرده و به پزشک یا بخش بهداشت گزارش دهد.
پیش نویس این مفهوم بیشتر بیان می کند که این بیماری همه گیر نیز برای محافظت از کارگران در محیط کار یک چالش طولانی مدت خواهد بود. ، "این تأثیر عمیقی بر دنیای کار و شرایط ایمنی و سلامت در محل کار خواهد داشت." علاوه بر این اقدامات COVID-19 ، موسسات بیمه حوادث ، استاندارد ایمنی شغلی خاص صنعت را نیز مشخص می کنند.
"با توجه به چالش های بزرگ و وضعیت بی نظیر تاریخی. در این مقاله برای ایجاد یک گروه مشاوره موقت "اقدامات حفاظتی در محیط کار برای پیشگیری از Covid-19" در BMAS مورد بررسی قرار می گیرد تا توصیه ها در اسرع وقت و هرچه بیشتر مطابق با شرایط فعلی برای حمایت از کارمندان تهیه و منتشر شود. به گفته دولت فدرال ، مقامات مسئول بهداشت و ایمنی شغلی و مؤسسات بیمه حوادث باید به شرکتها مشاوره داده و کنترل های لازم را انجام دهند.