این تیم VFX یک Tupac Deepfake برای رپ با Snoop Dogg ساخت

این تیم VFX یک Tupac Deepfake برای رپ با Snoop Dogg ساخت

من می خواهم به پیش بروم و این پرونده را ارائه دهم که تحت عنوان "هرگز تصور نمی کردم که در سال 2020 بنویسم."

برای جدیدترین ویدیو موسیقی خود ، Snoop Dogg ، رپر خواننده استودیو تولید Corridor Digital تا اوپاک شکور را از طریق شگفتی های فناوری دوباره به زندگی بازگرداند. چشم انداز او: تقسیم یک توپاک خوب و عمیق به مصاحبه نهایی رپ با MTV در سال 1996 ، که هر دو آنها را نشان می داد ، و داشتن آفرینش هوش مصنوعی بخشی از اشعار او را بهم پیوسته است.

خدمه جلوه های دیداری کریدور دیجیتال سال گذشته به دلیل فیلم های عمیق و متقاعد کننده مشهور مانند افراد مشهور مانند Keanu Reeves و تام کروز یوتیوب ویروسی شدند ، اما با موفقیت Pac به طور جدی چالش برانگیز بود ، همانطور که بنیانگذار استودیو نیکو پویرینجر در یک فیلم گام به گام توضیح داده شده این هفته توضیح می دهد.

به این دلیل است که ، به طور معمول ، ایجاد عمیق باورنکردنی ، نیاز به آموزش یک شبکه عصبی هوش مصنوعی دارد که از طریق آن می توانید عکس ها و کلیپ های ویدئویی (ترجیحاً با کیفیت بالا) با کیفیت بالا تهیه کنید. اما با توجه به اینکه توپاک در دهه 90 فوت شد ، این نوع تصاویر برای حضور تیم قابل درک بود. Pueringer سرانجام فقط سه فیلم با کیفیتی مناسب برای یافتن ساخت عمیق رپر پیدا کرد. فیلم گرفته شده از محرمانه 2Pac Josh Harraway ، که همچنین در تهیه گزارشی نه چندان هولوگرام از کوچلا از رپر پرکار کار کرده است ، به همگام سازی چهره و روش های عمیق صورت کمک کرد. کل این پروژه کمی کمتر از یک هفته زمان برد.

"مطمئناً یک روند سرگرم کننده بود زیرا کمی متمرکز تر از قطعات تام کروز یا Keanu Reeves ما بود." "ما همچنین باید از نگاه تلویزیون به دهه 90 مطابقت داشته باشیم ، که خود یک روند کار بود."

و نتایج ، همانطور که در فیلم زیر می بینید ، باز هم دلهره آور و متقاعد کننده است.

در مورد حكم Snoop Dogg ، او به نظر می رسد كه در هنگام واكنش اولیه خود ، تلاش های كوریدور دیجیتال را به یك انگشت بزرگ در می آورد. فیلم تیم. هنوز هیچ سخنی در مورد اینکه Snoop Dogg قصد دارد ویدیوی کامل موسیقی را منتشر کند ، وجود ندارد. و اگرچه او از زمان دیدن Tupac به عمق زندگی دوباره به خدمه نرسیده است ، طبق گفته پوورینگر ، "در دنیای رسانه ها احتمالاً به معنای خوش بودن او از محصول نهایی است."

.