اگر مجبور به ماندن در خانه به دلیل کروناویروس شوند ، رانندگان Amazon Flex پرداخت نمی شوند

اگر مجبور به ماندن در خانه به دلیل کروناویروس شوند ، رانندگان Amazon Flex پرداخت نمی شوند

آمازون به رانندگان قراردادهای Flex ، كه بسته های شركت تجارت الكترونیك را تحویل می دهند ، گفته است كه در صورت شیوع بیماری در اثر شیوع تاج ویروس ، در خانه بیمار بمانند ، طبق یادداشتی كه توسط OneZero . با این حال ، بر خلاف کارگران ساعتی آمازون ، که حتی اگر مجبور به ماندن در خانه باشند ، حقوق عادی خود را نیز دریافت می کنند ، به نظر می رسد که رانندگان Flex این شرکت برای کارهای از دست رفته خود جبران نمی شوند.

این یادداشت کامل ، از OneZero :

تصویر: OneZero

شایان ذکر است که آمازون به طور خاص در این یادداشت نمی گوید که رانندگان Flex پرداخت نمی شوند – اما هر وقت یکی از این درایوها کار نمی کنند ، آنها مبلغی مانند رانندگان Uber و Lyft دریافت نمی کنند. بنابراین اگر آنها به دلیل استفاده از کورون ویروس در خانه نباشند ، به نظر نمی رسد که این شرکت به هیچ وجه مراقب آنها باشد. آمازون به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

در حال حاضر ، دیگر شرکت هایی که به کارگران مشاغل وابسته اعتماد می کنند نیز در صورت نیاز به گذراندن زمان به دلیل بیماری کوروی ویروس ، برای آن کارگران بازپرداخت نمی کنند. با این حال ، روز جمعه ، سناتور مارك وارنر (D-VA) نامه‌هایی را به Uber ، Lyft ، Postmates ، Grubhub ، DoorDash و Instacart ارسال كرد و از آنها خواست كه كمك مالی به كاركنان حراجی ارائه دهند كه به دلیل بیماری مریض یا مجبور به خود قرنطینه هستند. COVID-19 ، بیماری ناشی از رمان ویروس است.

"من به شدت می خواهم كه اگر در این بیماری بیمار هستید یا باید در این مدت خود قرنطینه كنید ، برای رفع مشكلات مالی احتمالی كارگران خود اقدام كنید." نامه ها. "برای محدود کردن شیوع COVID-19 ، بسیار مهم است كه شركتهای سكو با تعهد اینكه عدم اطمینان اقتصادی برای كارگرانشان به دنبال راهنمایی های بهداشت عمومی در هنگام پاسخ ، بازدارنده شود ، هدایت می شوند."

یک سخنگوی Uber گفت: این شرکت "در جستجوی جبران خسارت راننده هایی است که به صورت مستقل ، از طریق یک صندوق ، یا با همکاری با شرکت های همکار ، به صورت مستقل از بیماری کرونوی ویروس استفاده شده اند." آنجلس تایمز .

لیفت گفت که "این کشور بر روی اقدامات مناسب متمرکز است و به طور جدی در حال برنامه ریزی برای چندین سناریو است" ، در بیانیه ای به TechCrunch . "ما آماده هماهنگی با مقامات دولتی هستیم." Uber و Lyft هم ​​راهنمایی هایی با رانندگان دارند تا از ابتلا به کروناویروس جلوگیری کنند.

ارسال کنندگان قصد دارند دفتر وارنر را در مورد برنامه هایی برای "سرمایه گذاری در رفاه نیروی کار انعطاف پذیر ما" ، مختصراً کنند. TechCrunch . این شرکت همچنین روز جمعه گزینه تحویل "غیر تماسی" را اضافه کرده است تا اجازه دهد تا وعده های غذایی از درب مشتری خاموش یا خارج شود تا تماس مستقیم بین رانندگان تحویل و کاربران پست الکترونیکی قطع شود.

گروبوب گفت در "بیانیه ای به لس آنجلس تایمز " در اولویت قرار دادن سلامتی و ایمنی رانندگان ، شام ها و شرکای رستوران ها "متمرکز شده است. "ما نگرانی های سناتور وارنر را در مورد ایمنی و رفاه رانندگان خود به اشتراک می گذاریم و مشتاقانه برای همکاری با سناتور در مورد این مسائل مهم مشترک هستیم."

DoDDash گفت که "این کشور همچنان به ارائه آخرین راهنمایی های بهداشت عمومی به مصرف کنندگان ، دادسرا و بازرگانان می پردازد و به جامعه ما در مناطق آسیب دیده از ویژگی دستورالعمل تحویل یادآوری می کند ، و این امکان را فراهم می کند تا درخواست های غذا در کنار آنها به همراه عکسی منتشر شود. جایی که غذا باید از طریق برنامه باقی بماند ، "در بیانیه ای به لس آنجلس تایمز . این شرکت همچنین Los Angeles Times را فروخت که قصد داشت امروز با وارنر صحبت کند.

TechCrunch گفت Instacart هنوز به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ نداده است. به درخواستی The Verge نیز پاسخ نداده است.