دولت انگلیس مشورت عمومی را برای استفاده از اسکوتر برقی در مورد آنچه احتمالاً اولین قدم برای قانونی کردن آنها در کشور است ، آغاز می کند. این مشاوره ، اخبار مربوط به آن در ژانویه فاش شده ، تلاشی است برای تعیین اینکه چه قوانینی باید در مورد اسکوترها و تولید کنندگان اعمال شود تا از امنیت آنها در جاده های انگلستان اطمینان حاصل شود.
این به عنوان بخشی از بازنگری گسترده تر در مورد حمل و نقل در كشور اعلام شد ، كه وزیر حمل و نقل گرانت شپس آن را "بزرگترین بررسی قوانین حمل و نقل در یك نسل" نامید. "
علیرغم محبوبیت روزافزون آنها در سراسر جهان ، اسكوترهای برقی به دلیل قوانین موجود در انگلیس اساساً در انگلیس غیرقانونی باقی مانده است. این قوانین اسکوترهای برقی را به عنوان وسایل نقلیه موتوری طبقه بندی می کنند ، اما به دلیل این که اسکوترها نمی توانند همان مقررات ایمنی و قانونی را مانند اتومبیل هایی که غیرقانونی هستند از آنها در جاده های عمومی استفاده کنند تصویب کنند. از آنجا که موتور آنها موتوری است ، طبق قانون بزرگراه 1835 استفاده از آن در پیاده رو غیرقانونی است.
مشاوره تلاشی است که دولت برای عملی کردن آن انجام داده است. انواع مقرراتی که باید برای اسکوترهای برقی و سواران آنها اعمال شود ، که باعث ایجاد جراحاتی در مکانهایی شده اند که قانونی هستند. دولت می خواهد حداقل الزامات وسایل نقلیه را تعیین کند ، و همچنین در نظر دارد که آیا برای سوار شدن به کلاه ایمنی ، داشتن بیمه یا داشتن مجوز ، نیاز به سواران است. همچنین سؤالاتی در مورد این وجود دارد که آیا مجاز است اسکوترها را در مسیرهای چرخه یا پیاده روها سوار نکنند.
وضعیت فعلی بدان معنی است که بیشتر شرکت های بزرگ اجاره اسکوتر برقی از انگلیس خارج شده اند. پرنده یک استثناء قابل توجه بوده است. برای یک سال و نیم گذشته ، شرکت مستقر در سانتا مونیکا محاکمه اسکوترهای برقی خود را در پارک المپیک لندن انجام داده است ، که قانونی است زیرا این پارک از نظر فنی دارای مالکیت خصوصی است.
با این وجود ، علیرغم غیرقانونی بودن ، اسكوترهای برقی به طور فزاینده ای در جاده های انگلیس رایج شده اند و اولین نفر در ژوئیه گذشته در یك تصادف اسكوتر برقی درگذشت ، The Guardian گزارش می دهد. هرکسی که در حال حاضر سوار برقی در جاده باشد با جریمه 300 پوندی و شش امتیاز در گواهینامه رانندگی خود روبرو می شود.
اکنون ، افراد و شرکت ها قادر خواهند بود. اطلاعات خود را در مورد نحوه تمایل دیدن اسکوترهای قانونی ارائه دهید. شرکت هایی که در گذشته با آنها صحبت کرده ایم گفته اند که آنها مطابق با حداقل الزامات ایمنی هستند. آلن کلارک ، رئیس سیاست لیم در انگلیس ، در گفتگو با The Verge در نوامبر گذشته ، گفت که این شرکت دوست دارد برای اسکوترهای برقی سرعت حداکثر 15.5 مایل در ساعت را ببیند و شرایط لازم برای همه اسکوترها وجود دارد. ترمزهای جلو و عقب ، تعلیق ، چراغ ها و بازتابنده ها برای دید. اگرچه کرایه های اسکوتر برقی را در جای دیگر ارائه می دهد ، لیم در حال حاضر با دوچرخه برقی در بازار انگلستان خدمت می کند.
اگرچه اعلام مشاوره گامی به سوی قانونی شدن است ، هنوز زمان مدتی طول می کشد تا اسکوترهای برقی بطور قانونی در هر جاده عمومی سوار شوند. . این مشاوره قرار است تا 22 ماه مه به پایان برسد ، پس از آن دولت می خواهد محاکمه های کوچک را در "مناطق حمل و نقل آینده" خود انجام دهد. با این حال ، حتی این دادگاه ممکن است تا زمان اصلاح قوانین موجود در کشور صورت نگیرد ، به این معنی که احتمالاً آنها تا اواخر سال 2020 آغاز نمی شوند.
در کل ، دولت چهار منطقه از این حمل و نقل را اعلام کرد ، جایی که امیدوار است محاکمه شود. فناوری حمل و نقل جدید یکی در پورتسموث و ساوتهمپتون است که دو شهر و همچنین وینچستر و بخش هایی از Isle of Wight را در بر می گیرد. دوم دربی و ناتینگهام است که دو شهر و منطقه بین آن را در بر می گیرد. سوم ، اداره ترکیبی غرب انگلستان است که دارای چهار ناحیه در سراسر وان ، بریستول ، قوس شمالی و فرودگاه بریستول است. West Midlands منطقه چهارم است.
محاکمات مربوط به اسکوتر برقی فقط بخشی از آینده بررسی مقررات حمل و نقل است ، که شامل چندین ابتکار دیگر ، مانند اجازه دادن به اتوبوس ها برای کارهای بیشتر مانند سرویس های تگرگ سواری براساس تقاضا خواهد بود. . این برنامه همچنین قصد دارد با استفاده از دوچرخه های حمل بار الکترونیکی برای تحویل های مایل آخر و هواپیماهای بدون سرنشین برای زایمان های پزشکی آزمایش کند.