اتومبیل الکترونیکی: پیروزی اروپا در برابر چین ایراداتی دارد

اتومبیل الکترونیکی: پیروزی اروپا در برابر چین ایراداتی دارد


سباستین کهنرت ، اتحاد تصاویر از طریق گتی ایماژ

  • بزرگترین بازار اتومبیل های الکتریکی در جهان: این مدت طولانی چین بود. بعد کرونا آمد. ببین: در نیمه اول سال ، تعداد بیشتری ماشین الکترونیکی در اروپا نسبت به جمهوری خلق فروخته می شد. این را ارقام جدید موسسه CAR نشان می دهد.
  • اروپایی ها مقام اول را مدیون هیبریدهای پلاگین محبوب هستند. با این حال ، برای برخی از کارشناسان ، اینها به عنوان ساختگی قلمداد می شوند.
  • کارشناس خودرو ، دودنهافر همچنین تصور می کند که موفقیت اروپایی ها کوتاه مدت خواهد بود. چین باید تا پایان سال دوباره پیش افتد.

فقط یک سال پیش ، چین به عنوان بازار پیشرو برای اتومبیل های برقی بسیار جلوتر به نظر می رسید. سپس کرونا آمد و نه تنها بازار جهانی خودرو را به طور کلی ، بلکه همچنین بازار خودروهای الکترونیکی را به هم ریخت.

در چین ، فروش ماشین های الکترونیکی در شش ماه اول سال 2020 به میزان قابل توجهی کاهش یافت: بیش از 37 درصد ، همانطور که محاسبات موسسه CAR نشان می دهد. از طرف دیگر ، در اروپا به دلیل یارانه های مجلل دولت ، خودروهای الکترونیکی محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. به عنوان مثال در آلمان ، خریداران اتومبیل الکترونیکی به لطف پاداش می توانند تا 9000 یورو برنده شوند.

تقاضا آنقدر زیاد بود که در نیمه اول سال 2020 اروپا از چین پیشی گرفت و به بزرگترین بازار خودروهای الکترونیکی جهان تبدیل شد. طبق محاسبات CAR ، تقریباً 400000 اتومبیل الکترونیکی در اروپا (کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، نروژ و سوئیس) فروخته شد. در چین 7000 ماشین کمتر وجود داشت.

همچنین بخوانید: درایو رکورد VW نشان می دهد: استدلال قاطع علیه اتومبیل های الکترونیکی از دست دادن قدرت است


موسسه CAR

علی رغم تسلا: ایالات متحده در بازار اتومبیل های الکترونیکی مورد ضرب و شتم قرار گرفت

با این حال ، این دلیل اصلی این واقعیت است که اتومبیل های الکترونیکی در این مورد شامل اتومبیل های کاملاً الکتریکی و هیبریدی های پلاگین است. به ویژه در اروپا ، فروش هیبریدهای پلاگین به شدت افزایش یافت.

اما برای برخی از متخصصان ، گنجاندن هیبریدهای پلاگین امری ساختگی است. از این گذشته ، در مورد اتومبیل های نیمه برقی ، رانندگان می توانند تصمیم بگیرند که آیا می خواهند با بنزین یا گازوئیل کار کنند یا از طریق برق کار کنند. بسیاری ترجیح می دهند از سوخت های فسیلی استفاده کنند. در مورد اتومبیل های خالص الکترونیکی ، چین با بیش از 304،000 فروش همچنان پیشتاز است.

ایالات متحده از بازار خودروهای الکترونیکی عقب است. ظهور سازنده خودروهای الکتریکی داخلی تسلا نمی تواند آن را تغییر دهد. تسلا بزرگترین تجارت خود را در چین انجام داده است ، جایی كه شركت كالیفرنیایی قادر به فروش تقریباً 50،000 اتومبیل الكترونیكی در نیمه اول سال 2020 بود.

همچنین بخوانید: "این خودكشی است": مشاور تویوتا توجه شركتهای اتومبیل سازی آلمان را همچنان حفظ می كند اتومبیل های الکترونیکی برای یک اشتباه

اتفاقاً ، چین می تواند تا پایان سال جایگاه اصلی خود را در بازار خودروهای الکترونیکی بدست آورد. همانطور که دودنهافر توضیح می دهد ، همچنین به دلیل اینکه این کشور تلاش زیادی برای افزایش فروش اتومبیل های الکتریکی انجام می دهد. فروش در جمهوری خلق در ماه ژوئیه آغاز شده است. 98000 ماشین الکترونیکی جدید فروخته شد. این یکی از دلایل اطمینان کارشناس خودرو است: "عامل ماسک [Elon Musk ist Chef von Tesla] چین را وادار می کند که در پایان سال رهبری بازار خود را در بازار اتومبیل های الکتریکی بدست آورد و طبق پیش بینی ما در 50 سال آینده نیز از آن دست نکشد."


CAR- موسسه

از

توگ: اتومبیل الکترونیکی اردوغان اینگونه به نظر می رسد که در آلمان نیز موجود خواهد بود