چگونه می توان حضور آنلاین خود را مدیریت کرد؟

چگونه می توان حضور آنلاین خود را مدیریت کرد؟

نام تجاری شما در رسانه های متعلق و درآمد کسب می شود. رسانه های متعلق به راحتی مدیریت می شوند – شما کنترل کامل بر آنچه و چه زمانی منتشر می کنید ، دارید. وقتی صحبت از رسانه به دست می آید فرق می کند. برای مدیریت حضور آنلاین خود ، باید به تمام پیام ها و پست های مربوط به نام تجاری خود که توسط کاربران دیگر نوشته شده است ، نگاهی بیندازید.

مدیریت حضور آنلاین شما یک پروژه همه جانبه است و نیاز به توجه مداوم شما دارد. این کار ساده ای نیست ، به خصوص در دنیای دائم آنلاین ما. شما باید همیشه انگشت خود را روی نبض نگه دارید.

برای ایجاد یک حضور آنلاین حرفه ای برای نام تجاری خود ، شما نیاز به یک رویکرد استراتژیک و جامع دارید. رشد رسانه های اجتماعی و توسعه تکنیک های مختلف سئو این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید شرکت ، محصول یا خدمات خود را بصورت آنلاین قرار دهید و به مخاطبان کاملاً جدیدی برسید.

چگونه از آنچه اینترنت برای ارائه ارائه می دهد ، بهره مند می شوید؟ امیدوارم که در این پست وبلاگ توضیح دهم.

آنچه در این پست پوشش می دهم این است:

  • مدیریت حضور آنلاین چیست؟
  • چگونه می توان حضور آنلاین خود را مدیریت کرد؟
  • مدیریت حضور آنلاین با جزئیات
  • مدیریت حضور آنلاین و شهرت برند
  • مدیریت حضور آنلاین به طور خلاصه
  • مدیریت حضور آنلاین چیست؟

    تعاریف زیادی در مورد مدیریت حضور آنلاین وجود دارد ، اما همه آنها موارد مشترکی دارند.

    برای اینکه مطمئن شویم همه در یک صفحه هستیم ، بیایید مدیریت حضور آنلاین را بدانیم.

    مدیریت حضور آنلاین اقدامات و فرآیندهای مختلفی را شامل می شود ، اما یک هدف نهایی وجود دارد – هدایت بازدید کنندگان به کانال های مختلف آنلاین کسب و کار.

    مدیریت حضور آنلاین شامل:

    • طراحی وب
    • SEO
    • ایجاد محتوا
    • شهرت برند
    • PPC و سایر اشکال تبلیغات
    • مدیریت شهرت
    • لینک سازی

    گسترش کانالهای آنلاین و روشهای بازاریابی موجود ، مدیریت حضور آنلاین را به یک کار جالب تبدیل کرده است.

    از یک طرف ، کانال ها و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی زیادی وجود دارند که می توانید به مخاطبان مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. افزایش تعداد کانال بدین معنی است که می توانید پیام خود را برای مخاطبان گسترده تری دریافت کنید.

    از طرف دیگر ، تعداد کانال های آنلاین پیگیری همه موارد ذکر شده در رسانه های اجتماعی در مورد نام تجاری ، محصول یا خدمات شما را دشوار می کند.

    چگونه می توان حضور آنلاین خود را مدیریت کرد؟

    اگر یک نمایه آنلاین در هر شبکه اجتماعی ، وب سایت ، وبلاگ یا انجمن دارید ، یک حضور آنلاین را حفظ می کنید.

    اگر این کار را نکنید ، می توانید با دو مشکل روبرو شوید.

    اولا ، شما در یک بازار عظیم بالقوه گم شده اید. افراد علاقه مند به محصول شما به دنبال آنلاین به دنبال راه حلی برای مشکلات خود هستند. این فرصتی است برای شما که می توانید عمل کنید. به این روش ، فروش اجتماعی گفته می شود.

    ثانیا ، بسیاری از کاربران اینترنت در مورد محصول شما بصورت آنلاین صحبت می کنند. اگر آنجا حضور نداشته باشید ، آنها پشت سر شما صحبت خواهند کرد.

    شهرت آنلاین شما در خط است. این یکی از با ارزش ترین دارایی های شماست.

    برای به دست آوردن بیشترین استفاده از حضور آنلاین خود ، به مجموعه ای از تاکتیک ها نیاز دارید که به شما در حداکثر رساندن مزایای حضور آنلاین کمک می کند.

    مدیریت حضور آنلاین در جزئیات

    شما می توانید حضور آنلاین را به دو دسته تقسیم کنید. :

    • متعلق به حضور رسانه های اجتماعی است که به معنی تمام ارسال ها در کانال هایی است که شما اداره می کنید و کنترل آن را کنترل می کنید ؛
    • حضور در رسانه های اجتماعی را بدست آورد که به معنی تمام ذکرهای آنلاین در کانال های دیگر ، به عنوان مثال ، وبلاگ ها ، انجمن ها ، رسانه های اجتماعی است.

    هردوی این جهان نیاز به تاکتیک های مدیریت حضور آنلاین مجزا دارند.

    بیایید وارد شوید و با حضور آنلاین مالکانه شروع کنیم.

    یک راهنمای سبک را برای کانال های آنلاین خود آماده کنید

    سازگاری یکی از کلیدهای حضور موفق آنلاین است. این جمله تقریباً برای هر کاری که برای ایجاد حضور آنلاین خود انجام دهید درست است – از پست های معمولی شروع می شود تا به تصاویر پایان یابد.

    عدم سازگاری در تلاش های آنلاین شما ممکن است اولین چالشی باشد که هنگام ساخت حضور آنلاین خود با آن روبرو می شوید ، به خصوص اگر مسئولیت ها را به کارمند دیگری منتقل کنید.

    بهترین راه حل تهیه راهنمای سبک است که برای همه فعالیت های آنلاین اعمال می شود.

    یک راهنمای سبک حضور آنلاین دو چیز را تضمین می کند:

    • همه حساب های رسانه های اجتماعی شما به راحتی قابل تشخیص هستند و می توانند با مارک شما مرتبط باشند
    • مهم نیست که چند نفر فعالیت های آنلاین خود را انجام دهند ، همه آگاه خواهند بود در مورد لحن صدا ، گرافیک ، جعبه و غیره ، استفاده کنید.

    یک راهنمای سبک جامع باید شامل چه مواردی باشد؟ همه کارهایی که شغل را آسانتر می کند!

     دستی که آموزش دستی DIY را با ابزار کار ، سواچ های رنگی و غلطک های رنگ آمیزی در قسمت انتهایی ، نمای بالا

    شروع کنید با اصول اولیه:

    • چگونه نام خود را هجی می کنید.
    • از چه مجموعه رنگی برای نام تجاری خود استفاده می کنید؟
    • از چه فونتهایی در ارتباطات آنلاین خود استفاده خواهید کرد؟

    پس از برقراری اصول ، می توانید حرکت کنید و اضافه کنید. جزئیات دیگر مربوط به راهنمای سبک.

    بخش دیگری از مدیریت حضور آنلاین ، تهیه لحن راهنمای صوتی است.

    لحن راهنمای صدا تعیین می کند که چگونه درباره شرکت خود به صورت آنلاین صحبت می کنید. آیا صدای آرام تر یا جدی تر است؟ آیا شما در شوخی های گاه به گاه پاپ می کنید؟ حس شوخ طبعی شما چیست؟

    با جمع آوری تمام اطلاعات به صورت یک کتاب برند اطمینان حاصل می شود که مهم نیست چه کسی ارتباط آنلاین شما را اجرا می کند ، پیام سازگار خواهد بود.

    تعیین تعداد دفعات ارسال مطالب جدید

    هنگامی که می دانید چه ارتباطی و ارتباط برقرار می شود ، باید تعیین کنید که چند بار می خواهید به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.

    مهم است که به زمان ارسال به طور منظم ارسال کنید. به این ترتیب ، می توانید نمایه خود را بسازید و دنبال کننده های جدیدی را جذب کنید.

    هر چه تعداد تعاملات شما بیشتر شود ، شانس بیشتری برای الگوریتم رسانه های اجتماعی خواهد داشت که محتوای شما را در معرض نمایش ارگانیک تر قرار دهد.

    پس از ارسال مطالب به صورت آنلاین ، نگاهی بیندازید که بیشترین تعداد تعامل (لایک ، نظر و اشتراک گذاری) چه چیزی را ایجاد می کند و سعی کنید از این نوع محتوا تقلید کنید.

    مدیریت حضور آنلاین و شهرت برند

    جنبه دیگر مدیریت حضور آنلاین شهرت برند است.

    مردم در مورد مارک شما بصورت آنلاین صحبت می کنند. این وظیفه شماست که ذکرها را بیابید و واکنش نشان دهید.

    این راه محافظت از شهرت آنلاین است ، که بخش مهمی از مدیریت حضور آنلاین است.

    امروزه ، یک صدای جیر جیر با احساسات منفی ، اگر ویروسی شود ، می تواند اعتبار برند شما را خراب کند. کاهش سطح اعتماد منجر به کاهش در تعداد فروش خواهد شد.

    برای محافظت از شهرت برند ، چه راهکارهایی وجود دارد؟

    مهمترین قانون حمایت از شهرت برند ، شناسایی هرچه بیشتر موارد ذکر شده در مورد برند شما است.

    بهترین راه برای انجام این کار ، استفاده از یک ابزار نظارت بر رسانه ها ، به عنوان مثال ، Brand24 است.

    سفر نظارت بر رسانه ها با ایجاد یک پروژه آغاز می شود.

    در جادوگر ایجاد پروژه کلمات کلیدی را که می خواهید نظارت کنید را وارد کنید. وقتی بحث نظارت می شود ، آسمان حد است!

    هنگامی که صحبت از حمایت از مارک تجاری می شود ، درباره نظارت بر شرایطی که از نزدیک با شرکت شما در ارتباط است ، فکر کنید ، مانند:

    • نام نام تجاری خود
    • نام محصول یا خدمات
    • هشتگ مارک تجاری خود
    • اصطلاحات مربوط به هشتگ
    • مربوط به کمپین شما مربوط به صنعت شما

    از آن لحظه ، یک ابزار نظارت بر مارک شروع به جمع آوری ذکر های آنلاین در دسترس خواهد کرد.

    این ایده در مورد نام تجاری شما در خارج از کانال های متعلق به پچ پچ می دهد.

     صفحه چاپی از mark24 نشان می دهد که خلاصه تعامل برای یک حساب خاص

    برای ایجاد موفقیت در حضور آنلاین و محافظت از اعتبار برند ، شما باید به ذکرهای آنلاین واکنش نشان دهید. مهمترین موارد ذکر شده در مورد منفی ، یا جلوگیری از انتشار اطلاعات و یا چرخاندن جداول و ایجاد نظر منفی به نفع شما است.

    برای واکنش به موقع ، اعلان هایی را تنظیم کرد.

    Brand24 انواع مختلف اعلان را ارائه می دهد. یکی را انتخاب کنید که بیشترین نیاز شما را داشته باشد.

    وقتی نوتیفیکیشن ها فرا می رسد ، می توانید انتخاب کنید:

    • اعلان های خسته کننده – می توانید یک پروژه نظارت بر رسانه را با یک کانال Slack اختصاصی
    • اعلانات درون برنامه متصل کنید – Brand24 برنامه ای را برای iOS و Android ارائه می دهد [19659017] گزارش های ایمیل – هر بار که سنبله غیرمعمول در تعداد ذکرها وجود دارد ، یک هشدار دریافت خواهید کرد. ما فقط هشدارها را دوباره طراحی کرده ایم ، بنابراین شما می توانید داده های لازم را با خواناترین روش دریافت کنید.

    نظارت بر رسانه اطلاعات دیگری را که می توانید برای تنظیم پیام خود استفاده کنید به شما می دهد. به اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل احساسات ، میزان تخمین زده شده در رسانه های اجتماعی یا تعداد و انواع تعامل فکر کنید.

    این نوع از اطلاعات به شما پیام می دهد تا از پیام مارک خود استفاده کنید.

    مانیتور مارک را به صورت رایگان امتحان کنید! ما یک آزمایش رایگان 14 روزه ارائه می دهیم (کارت اعتباری لازم نیست).

    مدیریت حضور آنلاین به طور خلاصه

    مدیریت حضور آنلاین یک کار پیچیده به نظر می رسد.

    می تواند یکی باشد.

    اما شما باید از جایی شروع کنید. کار بر روی اصول اولیه به شما کمک می کند تا در ابتدای راه درست مسائل خود را برطرف کنید.

    مدیریت حضور آنلاین همه چیز درباره ظاهر آنلاین شما است. در ابتدا درباره تصویری فکر کنید – از چه عکس هایی استفاده خواهید کرد؟ پیام شما چگونه به نظر می رسد؟ بهتر است قبل از شروع توسعه آنلاین خود به این سؤالات پاسخ دهید.

    همچنین باید آنچه را دیگران در مورد شرکت شما می گویند ، انگشت خود را حفظ کنید. برخی از پست ها ویروسی می شوند. این وظیفه شماست که در معرض قرار گرفتن در معرض منفی و ترویج صحبتهای مثبت در مورد برند خود باشید

    محتوای مرتبط با دستی

    مدیریت شهرت آنلاین چیست و چگونه می توانید خودتان این کار را انجام دهید؟

    قوانین طلایی مدیریت بحران روابط عمومی
    چگونه می توان شهرت برند را در سه مرحله نظارت کرد؟



    <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->

    <! –

      ->
      <! –

    ->

    <! –

    ->

    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! –

    ->

    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! –

    ->

    <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –
    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! – ->
    <! – <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! – ->
    <! – <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! – ->
    <! – -> <! -
    -> <! –

    ->
    <! – ->
    <! – ->
    <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    ->

    .