مشتری اپل که دستگاه های خود را انتخاب نکرده بود ، طی دو روز از بسته شدن تمام فروشگاه های خرده فروشی این شرکت ، برای تعمیر آنها مجبور شد تا برای بازگشایی فروشگاه ها ، منتظر بماند تا آنها را باز کنند ، سخنگوی اپل به تجارت خودی .
هنگامی که اپل در 14 مارس اعلام کرد که به دلیل همه گیر شدن کرونور ویروس ، تمام فروشگاه های خرده فروشی را در خارج از چین بسته می کند ، این شرکت گفت که مشتریان یک پنجره دو روزه برای بازیابی هر گونه تعمیرات دارند. سخنگوی این سخنگوی گفت: اپل سعی کرد از طریق تلفن و ایمیل با مشتریان تماس بگیرد تا به آنها بگوید که نیاز به انتخاب دستگاه های خود دارند ، اما هیچ کالایی که در آن پنجره بازیابی نشود نمی توان تا زمان بازگشایی فروشگاه ها ، برداشت کرد. خودی .
اپل در ابتدا گفت که فروشگاه های خود را در 27 مارس بازگشایی می کند. اما در هفدهم مارس ، فقط سه روز پس از اعلام اولیه ، اپل تصمیم گرفت همه فروشگاه های خرده فروشی خود را "تا اطلاع ثانوی" بسته نگه دارد. این شرکت قبلاً تمام 42 مکان خود در چین را بازگشایی کرده است.
اپل در مورد زمان بازگشایی مکان ها ، اطلاعات دیگری به اشتراک نگذاشته است. این شرکت بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبود. اپل ممکن است با توجه به یادداشتی که توسط Deirdre O’Brien ، رئیس منابع انسانی اپل و فروشگاه های خرده فروشی آن ، توسط بلومبرگ به دست آمده ، دوباره کار خود را در نیمه اول آوریل آغاز کند.